کتاب جنگ و صلح

اثر لئو تولستوی از انتشارات دبیر - مترجم: شهلا انسانی-برترین کتاب های تاریخ انجمن کتاب نروژ

This is a three-volume boxed set of Tolstoys historical chronicle of Russias struggle with Napoleon. The novel is an affirmation of life itself, focusing on the lives of individuals and the physical reality of human experience and its bewildering complexity.

War and Peace broadly focuses on Napoleons invasion of Russia in 1812 and follows three of the most well-known characters in literature: Pierre Bezukhov, the illegitimate son of a count who is fighting for his inheritance and yearning for spiritual fulfillment; Prince Andrei Bolkonsky, who leaves his family behind to fight in the war against Napoleon; and Natasha Rostov, the beautiful young daughter of a nobleman who intrigues both men.

As Napoleons army invades, Tolstoy brilliantly follows characters from diverse backgrounds—peasants and nobility, civilians and soldiers—as they struggle with the problems unique to their era, their history, and their culture. And as the novel progresses, these characters transcend their specificity, becoming some of the most moving—and human—figures in world literature. Translated by Louise and Aylmer Maude.


خرید کتاب جنگ و صلح
جستجوی کتاب جنگ و صلح در گودریدز

معرفی کتاب جنگ و صلح از نگاه کاربران
من برای پنج ماه سعی کردم چیزی را جلا داده و چیزی کم تر از آن بپوشم. این همه من: @ در حالی که او زنده است، صبح هنوز تازه و مبهم است، خون آشام ها خواب. اما اگر خورشید تنظیم می شود، اگر پدر تولستوی می میرد و آخرین نابغه برگ می کند - چه چیزی پس از آن؟ - الکساندر بلوک، همانطور که تولستوی در Astapovo درگذشت @ [War and Peace] مثبت است که ممکن است به عنوان Illiad روسیه نامیده شود. در طول کل دوره، رویداد بزرگ ادبی، نمایشگاه گالری های مردمی با نقاشی پر جنب و جوش از استاد بزرگ است ... این یکی از بیشترین، اگر نه عمیق ترین کار ادبی همیشه است. -Ivan Goncharovâ € œ Anna Karenina کمال مطلق به عنوان یک اثر هنری است. هیچ اثر اروپایی از داستان های امروز ما در هر کجای آن نزدیک می شود. علاوه بر این، ایده اصلی آن نشان می دهد که ما خودمان هستیم، چیزی است که به تنهایی متعلق به ماست و این اموال ما، کلمه جدید ملی ما است و یا در هر صورت آغاز آن است. - Dostoyevsky @ [War و صلح] بزرگترین رمان جنگ در تاریخ ادبیات است. @ - توماس مانن و البته: اگر دنیا بتواند خودش را بنویسد، مانند تولستوی نوشته است: @ Isaac BabelDamn، درست است؟ شدید این ها فقط برخی از نقل قول های درخشان و پرطرفدار است که من از گالری کاملا متفاوتی از ادای احترام که به تولستوی نوشته شده است، گرفته ام. از یک طرف، سخت است که به بالا دست نزنید، به خصوص اگر شما خود را تجربه کرده اید. اما از سوی دیگر، این نوع باعث می شود که شما به عقب برگردید، آیا این را نمی دانید؟ این باعث می شود که من روزنامه نگاری روزنامه نگاری شبیه سازی را درک کنم. این قطعا نوعی لحظه ای است که همه ما می توانیم از خنک کردن مقاله در مورد تقلب مالیاتی که او برای سالها متعهد شده است یا برخی از تصاویری از مبارزه ای که او آغاز کرده است استفاده کند. چیزی که در مورد تولستوی چیزی شگفت انگیز است: من فکر می کنم که او همان روح را می بیند. یکی از دلایلی که من دوست دارم نسخه فیلم The Last Station (که آخرین سال زندگی تولستوی را پوشش می دهد) است راه مبارزه با تولستوی برای کنترل هویت خود است. فیلم فوق العاده کشف بزرگ مرد پیرمرد ایستاده در همان جاده ها بارها و بارها به عنوان مردم سعی کردند او را مجبور به گرفتن یک مسیر یا دیگری: یا به خرید خود را تبلیغ اسطوره ای، و یا حداقل برای استفاده از آن به برخی از هدف های خوب و تبدیل به نوعی آیکون است که روسیه باید اصلاحات جدی را شروع کند، یعنی اینکه بخشی از خدای خدایان را بخود بیاورند که اغلب او را آرزو می کرد که زندگی اش را داشته باشد و زندگی کند که دیگران احساس می کردند که او به آنها ملحق شده است یا اینکه او به سادگی می تواند و به عنوان پیچیده، ناقص، گاهی اوقات احمقانه، گاهی اوقات عصبانی، مرد دوست داشتنی است که او در واقع بود. در آن لحظه، زندگی اش واقعا بیشتر بود تا تصمیم بگیرد چه کاری باید انجام دهد؟ او به میلیون ها نفر که اسمش را می شناختند و چه می دانست چه می دانست چه بود؟ آیا او حق دارد که کمتر از آنچه که به طور مداوم به افراد مورد نیاز او می گوید گفته شود؟ من فکر می کنم که تولستوی با مسئله سندرم بزرگ مرد مبارزه کرد و مدت ها قبل از آنکه سنت معروف / زندگی خود. جنگ و صلح، همانطور که بسیاری از آنها اشاره کرد، در مورد بسیاری از ایده ها و جنبش های جدی است. و این چیزی است که واقعا، بسیار خوب در نوشتن در مورد آنها. اگر چه بعضی از ایده هایش از نقطه نظر قرن بیست و یکم به نظر احمقانه می آیند، اما فرایندی که در آنها قرار می گیرد به نظر نمی رسد. و در آن زمان، به نظر می رسید که هیچ کس نمی توانست با کلمات حرف بزند تا بتواند او را در هر رضایتبخش رد کند. وی معتقد است که شهرتش به این موضوع بسیار مهم است، جایگاه او در ساختار اجتماعی سیاسی تا آنجا که استعدادهای ادبیاش، جایگاه فوقالعادهای دارد که ظاهرا به او اجازه داد که تحت حکومت خودکامه سخن بگوید. اما با این وجود، آنچه شما می توانید در مورد مشروعیت چگونگی دست یافتن به آن صحبت کنید، تغییری را که در نهایت اتفاق افتاد رخ می دهد، یعنی اینکه هر دو، تولستوی و ایده هایش بالا به یک رشته رضایتبخش رسیدند که در آن انتقادها نسبتا بی فایده و یا به راحتی رد شدند. تحت تمام خشم در مورد ناپلئون و الکساندر، به نظر می رسید که شاید موضوع اصلی جنگ و صلح تنها این بود: جستجو برای آن مرد بزرگ (یا ایده معادل) که می تواند تولستوی را متوقف کند به جستجوی و درخواست و محتوای محتوا. به نظر می رسید که تولستوی هر چیزی را می دهد، اگر احساس می کرد می تواند به دنبال اعتماد کامل و استراحت باشد. این کل کتاب دارای پروکسی های نویسنده نازک و خیره کننده ای است که به دنبال چیزی می گردند که به طور کامل و بدون تردید به خودشان برسد. خواندن من این بود که تولستوی می خواست این شخص بزرگ را پیدا کند، بنده او باشد، به دنبال دیکتاتوری خود بگردد و اعتماد کند که وقتی روزی می آید که به آنها سوالاتی می دهد، انسان بزرگ می تواند او را به نحوی که می پذیرد، به توجیه کند بدون استدلال او می خواهد که بتواند به خانه برسد و احساس کند که وقتی روز بعد او دوباره می آید، مجموعه بعدی دستورالعمل بزرگ مرد بزرگ، همانند عاقلانه است، همانطور که قابل تحمل است و فقط به عنوان اخلاقی در بیانیه و همچنین عمل همانطور که روز قبل بود. بیش از این، او می خواهد این مرد بزرگ را ...

مشاهده لینک اصلی
من دیگر نمی ترسم از رمان روسیه بزرگ الاغ * چه کسی می دانست که این قابل خواندن است؟ سخت ترین چیز در مورد این بود که تمام کاراکتر ها را مستقیما نگه داشت، اما حتی این فقط در ابتدا بود. در پایان کتاب، شخصیت ها به طور کامل کشیده شده بود که من نمی توانستم باور کنم که Id یک بار باید به یک ورقه تقلب توجه داشته باشیم که آنها چه هستند و چه ارتباطی با یکدیگر داشتند. نوعی از این که من نمی توانم این کتاب را بدهم 5 ستاره ** به طور کلی، من فکر کردم فوق العاده بود. من حتی بخش های جنگ را دوست داشتم. خب، بخش های @ action @ war که شخصیت های ما را به نمایش گذاشتند، نه بخش های @ strategy @ war که تولستوی اساسا نظراتش را درباره تاریخ و جنگ دوباره و دوباره بارها تکرار کرد. این و جلسه دوم من را از اینکه به طور کامل مظلوم نگه داشته شد. بیا، لئو! پایان آن را با یک انفجار، نه whimper! به هر حال، من کاملا (مشاهده اسپویلر) [تیم آندره (پنهان کردن اسپویلر)]. * یا رمان بزرگ الاغ فرانسه، در مورد آن. من هنوز ترس از رمان آمریکایی الاغ بزرگ هستم (نگاهی به شما، هرمان @ anatomy @ ملویل @) و من گاهی اوقات مانند فستیوال های PTSD از ماه من اجرا می شود با رپ بزرگ ایرلندی الاغ (شما می دانید که شما، جیمزsnotgreenscrotumtightening دریا @ جویس). ** من یک سال به من بدهید و من شما را برای گول زدن خود را از پایان را ببخشند. این کتاب بسیار شگفت انگیز بود.

مشاهده لینک اصلی
فقط خواندن دومم از جنگ و صلح به پایان رسید. نمی توانستم آن را دوست داشته باشم. بلوغ و آگاهی از زمان، قطعا به لذت من کمک کرد. آن را تا زمانی که در واقع است احساس نمی کنم. من دوست داشتم تمام کاراکترهای دقیق ایجاد شده توسط تولستوی را امتحان کنم. امیدوارم به زودی بیشتر بنویسیم. نتوانستم از دست برود. _____ من لئو تولستوی جنگ و صلح را مدت ها و طولانی خواندم. با این حال، هنوز هم یاد می گیرم که چگونه از این حماسه لذت بردم، حتی اگر ممکن بود که خیلی جوان بودم و در مورد تاریخ روسیه فاقد دانش بود که اجازه می داد من از آن لذت ببرم حتی بیشتر. به هر حال، من الهام گرفتم که خواندن را ادامه دهم، فقط برای این که من برای تولستوی سپاسگزارم. اگر تعداد زیادی از شاهکارهای ناسازگار را در لیست خواندن خود داشته باشم، من آن را بازبینی می کنم. بسیار توصیه شده.

مشاهده لینک اصلی
یکی از مفسران جنگ و صلح می گوید: «جنگ و صلح، این چیزی است که همه چیز را پوشش می دهد.» این همانگونه که یک گزارش کتبی می تواند به کار این قدر داده شود. این رمان فقط در مورد همه چیزست جنگ، صلح، جنگ، بیمارستان، استراتژی نظامی، عشق و عاشقانه، ازدواج، جدایی و طلاق، مرگ، تولد، خانواده، روابط، دوستان، دشمنان، نفرت، حسادت، ترس، قمار، دوئل، شکار، رقص، موسیقی، مذهب و سیاست، عرفان، فلسفه، اقتصاد، اشراف، عارف، دهقانان و کشاورزی، تجار، اسب ها و سواره نظام، مسافرت و بیشتر همه چیز روسی، اروپایی و جهانی است. یک منتقد میتواند با حقیقت حیرت انگیزانه بیان کند که اگر شما در صفحات کافی به حرفهای کافی بپردازید، می توانید درباره همه چیز صحبت کنید، اما در این حماسه، روایت تاریخی فوق العاده ای است. حدود یک سوم از راه ها از طریق آن به من رسید که من هرگز یک کتاب مثل این را ندیده ام، یک بار در حماسه، مقیاس بزرگ و در عین حال در عین حال شخصی و با توجه زیادی به جزئیات. مطمئنا حقیقت این است که من هرگز کتاب دیگری مانند این را خوانده ام زیرا احتمالا کتاب دیگری مانند این نیست، حتی در میان دیگر شاهکارهای ادبی هم منحصر به فرد است. تولستوی ممکن است در عین حال بزرگترین رمان را هم ایجاد کرده باشد؛ چرا که هرگز قبل از خواندن چنین کار کامل در چنین مقیاس بزرگ. تولستوی از فراوانی از ابزار و ادبیات ادبی استفاده می کند، از طنز تا استعاره و شبیه سازی، تقلید، تصویر و نمادین، پیش بینی، ظهور، ویژگی و همه در واقع واقع گرایی همه جانبه و همه جانبه از صدای نویسنده است. حتی عناصری از سورئالیسم، بی پروایی و طنز وجود دارد. تولستوی خود یک جانباز از جنگ کریمه توانایی شناخته شده برای توصیف زندگی در ارتش و جزئیات صحنه های نظامی دارد. و این یک داستان خوب است. در مورد آن چیست؟ چهار خانواده که در زمان جنگ های ناپلئونی و تهاجم روسیه زندگی می کردند. همانطور که امروز بسیاری از مردم نسل دوم جنگ را در نظر می گیرند نسل پدربزرگ و مادربزرگ ما به عنوان بزرگترین ما تولستوی در مورد این رویدادها به عنوان بزرگترین نسل روسیه، نسل پدربزرگ و مادربزرگش نوشته شده است. بعد از همه، اینها مردم بودند که ناپلئون را شکست دادند. بسیاری از شخصیت های تاریخی در این داستان حضور دارند، از جمله ناپلئون و اسکندر، و همچنین یک کل جمعیت شمار و شاهزاده ها، شاهزادگان و شاهزاده خانم ها، ژنرال ها، افسران، سربازان و سربازان، دولتمردان، آزادگان، بندگان و سربازان. تولستوی هدایای نادر، شبیه به دیکنز است، در توصیف، نقاشی ترین کاراکترها را در یک براش واقع گرایانه و چند بعدی. شخصیت های برجسته تقریبا همه پویا، تکامل یافته و پیچیده هستند و روابط درونی غنی اند. در نهایت، این یک وسیله نقلیه برای تولستوی است که بر روی دیدگاههای فلسفی و الهیاتش تأثیر می گذارد، و اظهار نظر در مورد غیرعقلانی ذاتی انسان و در عین حال مکان کوچک، حتی در امپراتور، در تاریخ است.

مشاهده لینک اصلی
شما نباید شهرت و طول کلاسیک Tolstoy را به حداقل برسانید. بر خلاف باور عمومی، این یک خواندن سخت نیست و شما را شگفت زده خواهد کرد تا ببینید که این یک صفحه پرتابل است. و اینجا اشاره ای است: داشتن اطلاعاتی در مورد جنگ های ناپلئون و تهاجم فرانسوی در روسیه، همه چیز را برای صحنه های جنگی زنده می کند و به نظر نمی رسد چنین کششی باشد. این کتابی است که سزاوار خواندن است و شما خوشبختانه زمانی که شما این شرکت را به این نتیجه رساندید، نه به این دلیل که شما در خط پایان هستید، بلکه از آن جهت که شما زمانی که آن را شروع کردید، متفاوت خواهد بود، همانطور که جودو دونالد آدامز از آن لذت برده است: هیچ شخص هوشمند قادر به خواندن آن بدون غنی سازی عمیق از تجربه و هنگامی که آن را بخوانید، مطمئنا دوباره به آن بازگردید، که توسط حقیقت، انرژی عظیم آن، دامنه حماسی آن، یک بار دیگر شگفت زده شده است. در جنگ و صلح، تولستوی با استقبال شخصیت های تاریخی، مانند ناپولا © بناپارت و الکساندر I - و یک کاراکتر کامل از شخصیت های ساختگی - ناتاشا، پیر، آندری - و موفق به نقاشی آنها همه به همان اندازه انسان، به عنوان اگر آنها همه در آن زمان و در آن محل همگام با هم بودند. انسان های تصور شده خود را به عنوان افراد پیچیده و واقع بینانه با نقاط ضعف و قوت آنها، لحظات زندگی ناامیدی و امید زندگی می کنند، خودخواهی و خیرخواهی را نشان می دهند - چه در مورد نیکولای روستای کوریزماتیک و چه در هگل نئوراژیا صحبت می شود. برای مطالعه جامع در مورد تاریخ و چگونگی وقوع رویدادها و تأثیرات آن بر زندگی انسان ها از یک دیدگاه منطقی روبرو شدیم. نویسنده ما را مجبور می کند تا سوال کند که آیا سرنوشت ما در دست چند نفر از افراد مهم و تعیین شده، انتخاب شده است، چرا که ما گفته ایم ایمان آورده یا همه چیز متعلق به یک مجموعه بالاتر از علل غیر قابل دسترسی به ذهن انسان است. اگر چه در برخی موارد ممکن است به نظر می رسد که فقط نتیجه جنگهایی که در زندگی این پنج خانواده وجود داشت، به نظر می رسید، اما تولستوی ما را به یک تلاش بسیار جالب و جالب تر می برد. این سفر شگفت انگیز، سرگرم کننده و روشنگرانه، یک اپیزود است تقسیم شده به دو بخش (توجه داشته باشید که تعدادی از ناشران به سادگی آن را از برخی از نسخه های جنگ و صلح را ترک کرد! عصب!) اولین کسی داستان شخصیت های اصلی ما را به پایان می رسد، در حالی که هنوز ترک نکات از چگونگی زندگی خود باید ادامه دهد و چه آنها احتمالا بعدا تجربه خواهند کرد، عمدتا با ارائه مشتاقانه به تلاش و تسخیر Nikolenka Bolkonsky. Epilogue، Pt. 2 یک درخشان (حتی ممکن است آن را یک مقاله فلسفی نامید) که در آن تولستوی خلاصه ای از سوالاتی را که ما از طریق این تجربه ادبی از ما می پرسید، بیان می کنیم: علت اینکه چه چیزی در زندگی ما اتفاق می افتد چیست؟ چه مفهومی داره؟ چرا این اتفاق می افتد؟ نیروهای قدرتمندی بر آن عمل کردند؟ او به ما نشان می دهد که چگونه عدالت علمی و نتیجه گیری را به طور عینی به سادگی به تمام سوالات ما پاسخ نمی دهد. بدون در نظر گرفتن قوانین ضرورت و آزادی، عقل و وجدان و، بیشتر از همه، قدرت، ما از هر دستاورد معنوی بسیار دور است، همانطور که از پایان جنگ و صلح در هنگام خواندن در صفحه اول شروع کردیم. امتیاز: یک شاهکار واقعی و غیرقابل انکار، ذهن را نمی توانست کمتر از 5 ستاره رتبه بندی کند. PS: تا زمانی که سازگاری فیلم ها باقی بماند، دو نفر را تماشا کرد: 1) Voyna i Mir (1966، توسط Sergey Bondarchuk): بسیار به کتاب احترام می گذارند، به دنبال همه وقایع، بیشتر گفتگو های اصلی و توصیف فیزیکی شخصیت است. به پایان رسید تا جایزه اسکار برای بهترین فیلم خارجی و 2) جنگ و صلح (1956، به کارگردانی پادشاه Vidor) و بازیگران با ستاره ها آدری هپبورن، هنری فوندا و مل فرر؛ این سازگاری رنج می برد که محرک های شدیدی از حوادث است و بسیاری از گفتگوها را تغییر می دهد. حتی در عرض 208 دقیقه، خیلی فشرده بود. همانطور که دوست داشتنی است این است که خانم هپبورن زندگی خود را به ناتاشا روستایو معروف کند، اگر شما باید یکی از اینها را برای تماشا انتخاب کنید، با اولین گزینه بروید.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب جنگ و صلح


 کتاب کلاغ و اشعار دیگر
 کتاب آناکارنینا
 کتاب کوه جادو
 کتاب جنایت و مکافات
 کتاب تاریخ
 کتاب ایلیاد