کتاب میدل مارچ

اثر جورج الیوت از انتشارات دنیای نو - مترجم: مینا سرابی-برترین کتاب های تاریخ انجمن کتاب نروژ

Middlemarch، مطالعه زندگی ولایتی یک رمان توسط نویسنده انگلیسی جورج الیوت است. در مرکز داستان، Dorothea Brooke، متفکر و آرمان گرایانه، شخصیتی است که به طرق مختلف به خود شخص الیوت شباهت دارد. اما ویژگی هایی که Dorothea را جدا از جامعه مادی و معنوی در اطراف او نیز او را به یک ازدواج فاجعه آمیز با یک مرد که او به اشتباه خود را برای همسر روح خود را منجر شود. دکتر Tertius Lydgate، که به همان اندازه ایده آل است، در یک داستان موازی، دوست دارد Rosamund Vincy زیبا، اما بیهوده و سطحی را که او به خرابکاری او ازدواج می کند. الیوت شخصیت های اصلی خود را با یک گالری شخصیت هایی که از هر طبقه اجتماعی، از کارگران و مغازه داران گرفته تا طبقه متوسط ​​در حال افزایش به اعضای ثروتمندان، سرزمین مقدس گرفته شده، احاطه کرده است. با هم، آنها یک تصویر فوق العاده غنی و دقیق دقیق از زندگی استانی انگلیسی در دهه 1830 را تشکیل می دهند. Middlemarch به شدت مدرن در علایق و درک روانشناختی خود در شکل گیری واقع گرایی ادبی قرن بیستم بود.


خرید کتاب میدل مارچ
جستجوی کتاب میدل مارچ در گودریدز

معرفی کتاب میدل مارچ از نگاه کاربران
جورج الیوت یا ماریان (مری آن) ایوانز (1819 â € \"1880) جورج الیوت، à © ماریان pseudónimo (مری آن) ایوانز (1819 â €\" 1880)، نویسنده انگلیسی که نام و مردانه برای تصویب خود را کتاب SA گرفته شد © rio.â œMiddlemarchâ € €، با زیر عنوان â € مطالعه œUm زندگی ProvÃnciaâ € در هشت بخش منتشر شد، که مربوط به هشت کتاب: کتاب من â € \"خانم Borke، کتاب دوم â € \"پیر و جوان، کتاب سوم €\" â € مرگ انتظار می رود، کتاب IV € \"سه را دوست دارد در دشواری کتاب پنجم €\" کارشناسی ارشد £ زندگی کتاب ششم € \"بیوه همسر است، کتاب هفتم â € \"دو مهماندار و کتاب هشتم â €\" پل به آرورا؛ یک رمان بین 1871 و 1872. به روایتی در سوم شخص منتشر شده است، می گیرد در شهرستان fictÃcia به Middlemarch بین 1829 و 1832، در یک گزارش که گروه várias تاریخ، که VA £ درجه اتصال، تغییر نقش شخصیت های مختلف، مجموعه ای از مسائل مهم از جمله نقش زنان در دوران à ‰ ویکتوریا و femininalidade آن £ Questa عروسی بین € â € œdeverâ و â € œamorâ €، جستجوی سعادت و £ Paixa، به تلخی و £ compaixÃ، درگیری عاطفی و اجتماعی که تسلط و غلبه بر diários روابط، آرمان گرایی و نفاق، در dúvidas و دروغ، و بسیاری دیگر. جایی که جورج الیوت از جمله رویدادهای تاریخی بی شماری، به ویژه سیاسی، فنی، اجتماعی، علمی / پزشکی و آموزشی، به پایان می رسد؛ یک داستان تحت سلطه â € œpequenasâ € و â € € œgrandesâ را © روز هر روز جنگ و اسرار است که برای پایان دادن به یک پرتره admirável یک poca à © و وجود تریلر فراموش نشدنی. â € Middlemarchâ € à © رمان بسیار عالی، یک کار à © پیکا £ ficçà literária و histórica با یک مجموعه فراموش نشدنی از شخصیت ها و temas.Mapa از به Middlemarch (£ تصویر Caitllin Kuhwald)

مشاهده لینک اصلی
من شک دارم که چیزی جدید در مورد Middlemarch وجود دارد، بنابراین من خودم را به واکنش های خود محدود خواهم کرد. الیوت واقعا مردم را می شناخت، چگونه آنها را به خوبی و بیمار تعامل می کردند، چگونه بعضی اوقات از دیگران استفاده می کردند، دوست دارند یا دیگران را دستکاری می کنند. و شهر های بریتانیایی و شهر زندگی می کرد. چه مخلوطی به طرز شگفت انگیزی او توانست این موارد را با هم در Middlemarch ترکیب کند. من خواندن را برای دیدن اینکه چگونه در آینده با دیگر اعضای / سطح جامعه در آینده با دیگران در ارتباط می گذارم، گسترش می دهم. مدرک: همانطور که این را در Kindle Fire خواندید، استفاده از ویژگی برجسته برای ضبط برخی از احکام و افکار بزرگ الیوت. من نیز با استفاده قاطعانه از نقل قول ها از آثار مهم در طول تاریخ، برخورد کردم.

مشاهده لینک اصلی
من نیستم، باید اعتراف کنم، به شدت علاقه به انگلیسی بودن دارم من فکر می کنم که انگلیسی بودن من آن را خیلی آشنا، و در نتیجه غیر منتظره. یا شاید این مورد است که من به عنوان یک نوع درمان نابهنگام بر روی من کار کرده ام، به طوری که همه چیز مرتبط با سرزمین من به من بی اعتنایی می کند. من نمی دانم تا زمانی که من در مورد این بررسی فکر نکنم، من هرگز واقعا سعی نکردم به خودم توضیح دهم که من ترجیح می دهم برای چیزهای خارجی، ترجیحی که برای زنان من در رابطه با آن ها وجود داشته باشد، مناظر [من دریغ انگیز انگلیسی را بی نظیر خسته] هنر، فیلم و بسیاری دیگر از جنبه های زندگی خصوصی و فکری من. یک نتیجه از این نگرش این است که من در حال حاضر متوجه هستم، به ویژه در ادبیات انگلیسی سخت است. من کمک های کمتری می دهم، اجازه می دهم اسلاید کمتری داشته باشم. و بنابراین یک رمان نوشته شده توسط یک فرد انگلیسی است کوه بسیار تند و تیز برای صعود برای رسیدن به قله احساسات من. البته، بعضی از آنها را مدیریت کرده اند [چارلز دیکنز، برای مثال، پیدا کرد که رفتن نسبتا آسان است و به یک مورد خاص تبدیل شده است؛ جین آستن تا حدودی مشغول به کار بود، اما در نهایت آنجا بود، اما مطمئنا در اقلیت وجود دارد. هدف از همه اینها این است که برخی از دیدگاه های خود را مطرح کنید که Middlemarch توسط جورج الیوت یکی از بهترین رمان های انگلیسی نیست [بیانیه ای که از من به معنی بسیار کم است] اما یکی از بزرگترین رمان، دوره. با Emma ظاهرا، جین آستین قصد داشت یک قهرمان را بسازد که خوانندگانش ممکن است بلافاصله یا در همه آنها دوست نداشته باشند. تا حدودی او در این تلاش موفق بوده است، زیرا بسیاری به نظر می رسند که شخصیت اثر را تحریک می کند. با این حال، من هرگز در مورد او احساس نکرده ام؛ او بیش از حد پر انرژی و احمقانه است تا نوعی از نگرانی را تحریک کند. با این حال، اگر جورج الیوت تا به حال در حال نوشتن این کتاب بود، همان هدف در ذهن او کاملا آن را میخکوب شد. به نفع عدالت، باید اشاره کرد که Dorothea Burke بدون ویژگی های مثبتی مانند تمایل وی به کمک فقرا نیست، اما او بدون جذابیت است. در حقیقت، اگر از من خواسته شد که یک دسته از صفتی را برای توصیف شخص دیگری که از خیابان عبور می کند برای جلوگیری از آن انتخاب کنم، آنهایی که مربوط به قهرمان الیوت هستند - \"خیرخواهانه\"، \"خودخواهی\"، \"افتخار\"، \"قضاوت\" در لیست آن است. برای من این ویژگی هایی است که او را الهام بخشید تا آشکارا جذاب ترین سر جیمز را به نفع آقای کاساوبون خیره کننده ترک کند. در این راستا، بسیار از یکی دیگر از زن جوان قوی خواهان، ایزابل آرچر از هنری جیمز پرتره بانوی، یادآور شدم. هر دو زن به خودی خود، انتخاب های عجیب و غریب خود را به عنوان تمایل دارند که مورد استفاده قرار گیرند یا به چالش کشیده شوند. Dorothea، در واقع، Casaubon را به لک یا پاسکال نسبت می دهد؛ او فکر می کند او یک روح برتر است که او را هدایت و هدایت می کند، در حالی که او در کار او کمک می کند. با این حال، به عنوان خواننده، یک نفر نمی تواند کمک کند اما فکر می کند که ازدواج او نوعی فداکاری یا شهادت است. او خود را برتر از چیزهایی که فریب خورده است ارزش نمی دهد و قادر به دادن آنها (مانند اسب سواری یا جواهرات) است؛ او آن را به خود نمی پذیرد، اما در انتخاب کاساوبون، او جذابیت فیزیکی را از بین می برد، یا حداقل آن را معامله می کند، به طوری که عقل او، روح او می تواند، آه، با توجه به نگاه خوب به جای آن. اما حتی در این حقیقت، حتی در انکار خود، می توان استدلال کرد که یک نوع غرور یا خودخواهی وجود دارد، که همانند ایزابل، او را انتخاب می کند، Casaubon، بیش از دیگری، سر جیمز، به منظور نشان می دهد که او بهتر می داند، او می تواند انتخاب های مبهم خود را انجام دهد، بر علیه دانه می رود. او به قهرمان او اجازه می دهد تا پا روی اشتباه بگیرد، بنابراین صحبت کردن با مخاطبانش یک حرکت شجاع بود. من می توانم برخی از خوانندگان را تصور کنم که کتاب را بسته اند و آن را از خود جدا می کنند تا از خانم بروک محو شود. با این حال، اگر شما پایبند باشید، مطمئن هستم که نگرش شما نسبت به او تغییر خواهد کرد یا حداقل خواهد شد. آشتی بین خواننده و Dorothea احتمالا در طول ازدواج فاجعه آمیز خود با مومیایی (همانطور که Chettem calls Casaubon) را انجام می دهد. قبل از جفت زدن، گره ممکن است در ذهن داشته باشد که آیا این موفقیت خواهد بود یا خیر، چرا که اگر چه روحانیت پیری، که در بهترین حالت سلامتی نیست، ممکن است شما را به عنوان نامناسب برای ازدواج با یک زن جوان، Dorotheaâ شخصیت شخصیتی است که اتحادیه، بر روی سطح، بسیار حساس است. حتی عمو او تصدیق می کند که این حماقت محض نیست و سر جیمز هم خوب نیست؛ اما هنگامی که Dorothea تنها با شوهرش است، او به سرعت متوجه می شود که زندگی با او تنها، ناامید کننده و ناراضی خواهد بود. و الیوت از کنتراست بین شوهر و همسر استفاده می کند تا جنبه های شخصیت Dorothea را که قبلا ناشناخته به خواننده است را نشان دهد، و او را بسیار دوستانه تر می سازد. Eduward Casaubon، کاملا درست است، یکی از شخصیت های شناخته شده و گرانقیمت در داستان انگلیسی. از همه افرادی که در این رمان گسترده نقش دارند، او یکی از بهترین ها بود که من از اولین خواندنش به یاد می آوردم، آن را در گفتگو با دیگران ارجاع می کردم. با این حال جالب بود ...

مشاهده لینک اصلی
Middlemarch در ابتدا به نظر می رسد مانند یک رمان است که ما را در اجتناب ناپذیری از ناامیدی های زندگی مینامد. یکی از غم انگیزترین سخنرانی هایی که من تا به حال شنیدم از ویل لادیسول بود - @ مواردی خاصی وجود دارد که یک مرد تنها می تواند از طریق یک بار در زندگی خود گذشت؛ و او باید زمان یا چیز دیگری را بداند که بهترین است با او. این تجربه برای من اتفاق افتاده است، در حالی که من خیلی جوان هستم - این همه است. @ امیدوارم کوتاه بماند، احساسات تعدیل شده، انتظارات تعدیل شده، بیشتر داستان Middlemarch است. اما این نیز یک رمان کمیک است؛ الیوت Ironist کاملا درخشان است. و حکم نهایی ممکن است دوست داشتنی ترین احساس در تمام ادبیات باشد.

مشاهده لینک اصلی
در David Lodges خنده دار و درک @ Campus @ رمان Nice Work Robyn Penrose، یکی از دو شخصیت اصلی کتاب، یک استاد دانشگاه انگلیسی است که ادبیات ویکتوریا را از دیدگاه فمینیست و پس از ساختارگرایی (لکان، دریدا و ...) تدریس می کند. بر این اساس، سخنرانی های او در مورد الیوت، دیکنز، گازل و همکاران. هنجارهای اجتماعی و استراتژی های زیباشناختی ویکتوریا ها را از دیدگاه وحشیانه رشته تحصیلی رهایی یافته و پس از حقیقی دهه 1980 باز می دارد: نویسندگان رمانهای ویکتوریا هرگز نمیتوانند در شرایط داستانی تناقضات ایدئولوژیک ذاتی خود را حل کنند وضعیت در جامعه. در همان لحظه ای که آنها در مورد این مشکلات نوشتند، مارکس و انگلس نوشته های متفاوتی داشتند که در آن راه حل های سیاسی توضیح داده شد. اما رمان نویسها هرگز از مارکس و انگلس شنیدند و اگر آنها از آنها و ایده هایشان شنیده بودند، احتمالا به وحشت افتادند و تهدیدی برای موقعیت خاص خود داشتند. برای همه ی دلخوشی هایشان با سوءاستفاده و استثمار تولید شده توسط سرمایه داری صنعتی، رمان نویس ها به نوعی خود سرمایه داری بودند، که از یک شکل تجاری بسیار بالایی از تولید ادبی استفاده می کردند. »[...]« قابل پیش بینی برای حل سیاسی برای مشکلات اجتماعی که در داستانشان توضیح داده شده بودند، رمان نویسان صنعتی تنها می توانستند راه حل های روایت را برای معضلات شخصی شخصیت هایشان ارائه دهند. و این راه حل های روایت همیشه منفی یا اخراج است. در \"سخت تایمز\"، استفان بلکپول کارمند مجرم شناخته شده در معرض بذله گویی است. ماری بارتون، قهرمان طبقه کارگر و همسرش به سرزمین های مستعمره می روند تا زندگی جدیدی را آغاز کنند. پس از سرخوردگی خود با چارتیسم، آلن لک، پادشاه آلزایمر، مهاجرت می کند و در مدت کوتاهی می میرد. In Sybil، قهرمان فروتن به نظر می رسد که یک وارث است و می تواند با عاشق اشرافی عاشقانه اش بدون از بین بردن نظام طبقاتی ازدواج کند و یک داستان شگفت انگیز از ثروت خوب داستان های عاشقانه در Shirley و North و South را حل می کند. گرچه قهرمان جورج الیوت، فلیکس هولت، میراث او را رد می کند، تنها به این دلیل است که می تواند از مردی که او دوست دارد، ازدواج کند. به طور خلاصه، همه نویسندگان ویکتوریا می توانند به عنوان راه حلی برای مشکلات سرمایه داری صنعتی پیشنهاد دهند: میراثی، ازدواج، مهاجرت یا مرگ. »این دوگانه به طرز وحشیانه ای است که در آن همه صحبت های او از دودکش های ویکتوریا سرمایه داری فلیلی و ناتوانی لاکانایی ما در زندگی واقعی، با پایان رمان لدز روبینی می یابد که قصه روایت زندگی اش شامل تقریبا همه ی آن دسته از خشم های ویکتوریا می شود: او میراثی را به ارمغان می آورد، پیشنهادات ازدواج را رد می کند و فقط در مورد مهاجرت، دقیقا همان چیزی است که در خدمت یا برای پیچیدگی و یا @ حل کردن @ قطعه از رمان ویکتوریا، برای بهتر و یا بدتر. جورج الیوت Middlemarch هیچ استثنائی از این قانون نیست (و اگر شما در مورد spoilers نگران هستید، بیشتر بخوانید!) اگر رابین در سخنرانی خود در مورد ماهیت متضاد و متضاد نوشتن این رمان های 19C اجتماعی آگاه اما احساساتی باشد، درست است ، این تضاد برای خواننده 21C نیز وجود دارد. شخصا صحبت می کنم، اگر فکر می کردم خوانندگان مورد علاقه هری پاتر صرفا یک مسیر فرار جادویی را از واقعیت دنبال می کنند (و باید اعتراف کنم که این تفکر به مناسبت به نگرش های قضاوت وسوسه شده است)، و بعد از خواندن خودم از Middlemarch ؟ آیا این نه تنها به عنوان مفاهیم قدیمی و اخلاقی (و نه به ذکر استراتژی روایت های رواج یافته در حال حاضر و به روش های ادبی) قدیمی که در آن کتاب های کودکان وجود دارد؟ چرا من (و یا شما) احتمالا می خواهید Middlemarch را بخوانید وقتی که بسیار مهم مدرنیست / پس از هر / داستان آزمایشی برای کشتی گیری وجود دارد، داستان، که، یکی فرض می شود، هضم استراتژی روایت از پیشانی او و به سادگی نقل مکان کرد؟ خوب، Middlemarch در واقع تناقضات ویکتوریا را به تصویر می کشد و از لذت های فراروی آن لذت می برد، اما سرکوب و تناقض همواره و همه جا مطرح شده توسط یک هوش شدید و حیاتی در این رمان است. راوی جورج الیوت به طور کامل مسئول جهان داستانی او است و کارهای درونی کاراکترهایش را با دقت و ظرافت دیگری از سرتاسر ویکتوریا دنبال می کند: مجموعه ی طبیعت گرایان / پروانه ی جمع کننده: هر آگونیست همه ی انسان ها به مقاله متصل است و تحت یک ذره بین شیشه مورد بررسی قرار می گیرند و سخن گفتن خود را به صورت بی رحمانه ای از مفروضات غیرقابل بررسی آنها در مورد جهانشان آشکار می کنند: هیچ شخصیتی در Middlemarch از چنین اشتباهاتی مصون نیست و حتی خائنانی قرار دارند که دارای ویژگی های بازخرید هستند: الیوت استاد (و یکی از مؤلفان) رئالیسم روانشناسی، و از شما می خواهم که چرا رئالیسم روان شناختی معاصر را می توان در زمانی که می توانید به منبع بروید؟ به راستی، من @ ارزشمند @ و @ promissity @ قهرمانان خود را مری گارت و Dorothea برووک کمی خسته بار. آنها (همراه با قهرمانان Lydgate، فرد Vincey و Laidslaw همچنین) @ NICE @ در حوادث Victorian و قبل از، accreted

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب میدل مارچ


 کتاب ننامیدنی
 کتاب بیگانه
 کتاب ژاک قضا و قدری و اربابش
 کتاب سه گانه بارتیمیوس
 کتاب اولیس جویس: عصاره ی داستانی
 کتاب مادام بواری