معرفی کتاب پدرو پارامو

اثر خوان رولفو از انتشارات آفرینگان - مترجم: احمد گلشیری-برترین کتاب های تاریخ انجمن کتاب نروژ

مادر خوابیده از مادرش برای قرار دادن پدرش، پدرو پارامو، که آنها از چند سال پیش فرار کردند، خوان Preciado را برای کمال تنظیم می کند. Comala یک شهر زنده با زمزمه و سایه است - محل به نظر می رسد تنها با حافظه و توهم. بر اساس استبداد خانواده پارامو، خیابان های بی ادب و شکسته آن، صداهای ارواح عصبی را که اسرار گذشته را به اشتراک می گذارند، تکرار می کنند. همانطور که وارد رمان افسانه ای خوان رولوس می شود، یکی از مسیرهای گرد و خاکی به شهر مرگ می پیوندد. زمان از یک آگاهی به دیگری در یک جریان هیپنوتیزم از رویاها، خواسته ها و خاطرات، جهان از ارواح تحت سلطه پدرو پامورو - عاشق، سرپرست، قاتل است.


خرید کتاب پدرو پارامو
جستجوی کتاب پدرو پارامو در گودریدز

معرفی کتاب پدرو پارامو از نگاه کاربران
Pedro Páramo = Pedro Paramo, Juan Rulfo
عنوان: پدرو پارامو؛ نویسنده: خوان رولفو؛ مترجم: احمد گلشیری؛ چاپ نخست: تهران، کتاب تهران، 1363؛ در 133 ص؛ چاپ دیگر: اصفهان، نشر فردا، 1371؛ موضوع: داستانهای نویسندگان مکزیکی قرن 20 م
عنوان: پدرو پارامو؛ نویسنده: خوان رولفو؛ مترجم: کیومرث پارسای؛ تهران، چلچله، 1395؛ در 176 ص؛ شابک: 9789649027081؛
عنوان: پدرو پارامو؛ نویسنده: خوان رولفو؛ مترجم: کاوه میرعباسی؛ تهران، ماهی، 1395؛ در 176 ص؛ شابک: 9789649042091؛
در داستان «پدرو پارامو»، مردی بنا بر وصیت مادر، در جستجوی ردی از پدر هرگز ندیده ی خویش ـ پدرو پارامو ـ راهی سفر میشود؛ پدری که زندگی اش، همانند محتویات صندوق «پاندورا»ست. مقصد سفر جایی به نام «کومالا»؛ دهکده ای متروک است که ارواح ساکنان سابقش در آنجا در گشت و گذار هستند، شاید با تکیه بر همین برهان ـ و به تناسب آشفتگیهای عالم ارواح ـ است، که نویسنده، شیوه ی روایت عجیب و پیچیده ای را برای نگارش داستان خویش برگزیده؛ شیوه ای که باعث میشود خوانشگر در جای جای داستان نه چندان بلند، به دفعات با تغییر موضوع، تغییر راوی، و تغییر زمان مواجه شود. ا. شربیانی

مشاهده لینک اصلی
‎دوستانِ گرانقدر، داستانِ این کتاب در موردِ مردی مکزیکی به نامِ <خوان پرسیادو> است که تصمیم میگیرد که به خواهش و وصیتِ مادرِ دمِ مرگش <دولورس> عمل نموده و به دنبالِ پدرِ گمشده اش یعنی <پدرو پارامو> گشته و میراثِ خویش را از پدر بخواهد. چراکه مادر از او خواسته بود که چیزهایی که پدرت باید به من میداد و نداده است را از او بگیر و کاری کن که او شرمنده شود که ما را ترک کرده و رفته است
‎شهری که <خوان پرسیادو> برای یافتن پدر وارد آن میشود، دهکده ای به نامِ <کومالا> است که ارواح مردمانی که درگذشته در آنجا زندگی میکردند، در روستا کماکان زندگی میکنند و به بیان بهتر، این ارواح درآنجا سرگردان هستند
‎چیزی که این پسر نمیداند، این است که پدرش تا میتوانسته فساد را ترویج داده است و تمامی فرزندان در دهکده به نوعی فرزندانِ نامشروعِ پدرش یعنی <پدرو پارامو> هستند... پس باید بداند که میراثی که او برایش قدم در دهکده گذاشته است @مرگ@ است
‎داستان به نوعی اشاره به ضرب المثل تاریخی مکزیک نیز دارد که میگوید: کودکِ حرام زاده تا ابد به دنبالِ پدرِ ناشناسِ خود میگردد
‎پسر به دنبال پدرش به دهکدهٔ <کومالا> قدم میگذارد و گرمای روستا امانش را بریده است و تمامِ دیدارش با ارواح و اوهام است... حتی کسانی که زنده هستند نیز با مردگان تفاوتی ندارند، <کومالا> سرزمینی سوزان و کسالت آور است که تنها سایه ای از زندگی درآنجا باقی مانده است
‎ارواح سرگردان بنا به اعتقاد مردم، کسانی هستند که گناهکار مرده اند و محکوم به این هستند که تا ابد در زمین سرگردان باشند و هیچگاه به آرامش نمیرسند
‎پسر در دهکده با راهنمایی ها و تعریف های موجودی رویائی به نامِ <دیادا> به خیلی از مسائل پی میبرد.. و به این موضوع پی میبرد که <دیادا> دوستِ دورانِ کودکی مادرش بوده است و در شب عروسی پدر و مادرش، به جای <دولورس> همخوابِ پدرش <پدرو پارامو> شده است و در ادامه از عشق کشندهٔ پدرش نسبت به دختری شکننده و رویایی و زیبا، به نامِ <سوسانا> آگاه میشود
‎داستان پی در پی از یک زمان به زمان دیگر میرود و فهم این دشوار است که اکنون شما در حال هستید و یا در گذشته... امّا همین نکته داستان را عجیبتر و معماگونه تر میکند... <پدرو پارامو> که بوده و چه بر سرش آمده است؟؟ معمایی پیچیده
‎عزیزانم، بهتر است که خودتان این داستانِ عجیب را بخوانید و از سرانجامِ آن آگاه شوید
****************************
‎ماه تمام بالای سرم بود... نمیتوانستم به تو نگاه کنم. مهتاب چهره ات را میشست. من یکریز به خیالی که تو بودی نگاه میکردم.. نرم و درخشان زیرِ مهتاب... لبهایت از ستاره ها مرطوب و درخشان شده بود.. تنت تویِ شبنم ها بلوری میشد... سوسانا... سوسانا سان خوان
----------------------------------------------
‎امیدوارم این ریویو جهتِ معرفی این کتاب، کافی و مفید بوده باشه
‎<پیروز باشید و ایرانی>

مشاهده لینک اصلی
â € œI در گفتگو با مرحوم زندگی می کنند. و با چشمان من به مرده ها گوش می کنم. فرانسیسکو دی کوهدو کتاب هایی هستند که جادویی هستند. کتاب هایی که فریب می خورند کتاب هایی که خواننده را از خطوط خود می گیرند و با آن به دلخواه خود بازی می کنند. کتابهایی که قدرت آن را دارند که ما را در هاله جادو، رمز و راز و زیبایی قرار دهند. یک کتاب چنین است که به نامPedro Páramo @ و در سال 1955 توسط خوان رولفو، صحیح و ساده کارمند اداری وزارت مهاجرت D. اف نوشته شده بود مکزیکی که، بدون دانستن آن transformarÃa در اسطوره ادبی با شکوه ترین که به کارشناسی ارشد © خیکو (من می توانم این بدون تردید می گویند) اما با جاذبه اضافه شده از داشتن بنابراین تنها یک مشت نوشته ± ADO از libros.Para دقیق سه کتاب نوشته است: à © STE، مجموعه با شکوه خود را از داستانThe دشت سوزان @ Y @The خروس طلایی، آخرین رمان او، نوشته شده که رولفو در حال حاضر برای خوب نوشتن و درخواست مصر از جهان ادبی که او را التماس نمی بازنشسته شده بود رها که هدیه ای فوق العاده است که poseÃa برای کتاب escribir.Ese، در اصل دلشکسته @The پسر، بیش از سه صد صفحه llamó است، اما رولفو decidió از همه چیز خلاص اضافی، تکراری و یا بیش از حد دقیق آن را تبدیل به حال یک رمان از کمی بیش از یک صد صفحه با پیچیدگی متن فقط posee.Como گفت:Pedro Páramo @ یک کتاب است که من به من را مسحور است، من تعجب، به نوبه خود تمام حواس من. این جادویی، منحصر به فرد، غیر ممکن است برای تقلید، مختلف، ابدی به عنوان مرگ اجرا می شود که روش چای hojas.La رولفو © روایت آن فوق العاده است: طول می کشد راوی خود، خوان پرسیادو، از وعده به او مادر، دولورس پرسیادو، برای شروع سفر خود در جستجوی پدر خود را، پدرو Páramo، نمی دانستند که یکی از بسیاری از کودکان این است که این مرد، که رهبر، استاد بود و ± و یا از مردم خود است و آن را از طریق می رود کومالا خیابان های متروک از یک شهر authenti @ © nticoghost جایی که آنها با مافوق طبیعی، فوق العاده و گمراه کننده را پیدا خواهد کرد. @ پیتر Páramo @ یک کتاب برای خوانندگان همه جا بی خبر است. نیاز به توجه شدید و غلظت لازم به عنوان راوی خود را از دست ندهید، نمی دانستند چه به © چیزی است که واقعا اتفاق می افتد که ما به historia.Es آن است که دقیقا وجود دارد که در آن رولفو با استفاده از یک روش روایت TA © منحصر به فرد، به ندرت در دیگر دیده می شود به عنوان خوانده شده کتاب و متشکل، از یک سو به میان عبارات دیالوگ خوان پرسیادو با افرادی که می یابد و می بیند (یا فکر می کند او را می بیند) و مرده که تا کنون گام زد این pueblo.Otra ویژگی های بزرگ از رمان آن جهش موقت به گذشته و بازگشت به حضور خوان Preciado. وقتی خواننده درک آنچه را به پایان برساند © است که واقعا چه اتفاقی می افتد، شما با بسیاری از حکایات عنه © پدرو Páramo ± و یا کودک، نوجوان و بزرگسال، بلکه © N از دیگر شخصیت های کلیدی در کتاب مانند دولورس پرسیادو، Eduviges Dyada، Abundio مارتینز، سوزانا سان خوان، Damiana سیزنروس، Fulgor Sedano و پدر میگل Páramo RenterÃa.Para پیچیده طرح رمان، رولفو با استفاده از آن را به فصل تقسیم نیست، اما نوشتن آن را در desgranándola شصت و نه قطعات که در دو سطح عمل می کنند، این است که، از یک طرف هواپیما از خوان پرسیادو: داستان زندگی او را از اینکه چگونه، چه اتفاقی می افتد بعد از اینکه شما به کومالا از می گوید (علاوه بر چگونه وجود دارد نهایی خود را در این افراد) و در هواپیما دیگر شخصیت های دیگر با جهش زمانی و مکانی فوق که تبدیل Páramo @Pedro در © پازل جدید، پیچیده اما POA تیکو بیشتر و پرواز عبارات بالا narrativo.Varias این کتاب بسیار زیبا است غیرممکن است که از آنها در این بررسی متوقف شود. من بعضی نقل قول می کنم: @ آن است که بر روی ذغال سنگ های زمین، در دهان جهنم است. گفتن این که بسیاری از کسانی که وجود دارد می میرند، به عقب بر گردیم به جهنم برای پوشش خود را.هر نفس مانند یک جرعه از زندگی که یکی از هم پاشیده است.Encontrarás صدای نزدیک تر خاطرات من از مرگ من، اگر تا به حال مرگ است هر گونه صدا. @ توهم؟ این هزینه ها باهوش است برای من زندگی بیش از من باید هزینه شود.مرگ به اشتراک گذاشته نمی شود، زیرا این کار خوبی بود. هیچ کس به دنبال برای غم و اندوه.هیچ چیز نمی تواند به عنوان آخرین زمانی است هر حافظه عمومی توسط شدید آن ممکن است روشن نمی کردن وجود ندارد.هرگز به خواب ... این حیوانات مانند شیطان است که همیشه برای روح به دنبال llevárselas هستند به جهنم @ Comala نوعی جهنم است. حداقل آن را برای روح خود را در درد است. مرده ها نه تنها از طریق شهر سرگردان می شوند، مانند ارواح که آنها هستند، بلکه همچنان مانند @ live @ در قبرهاشان احساس می کنند؛ آنها حرکت می کند، گوش دادن و صحبت کردن مانند @ @ Bobok، که داستان Dostoievski.Personalmente قرار به عنوان پیش ساز کومالا ماکوندو و استدلال می کنند که این کتاب یک رئالیسم جادویی از گابریل گارسیا Márquez مختلف است که فراتر از مرزهای است از زندگی و مرگ در سراسر رمان. برای مثال، در سالCien تنهایی @ ± سیستم عامل، آئورلیانو BuendÃa، در حال حاضر مرده است، باقی می ماند به ± شاه بلوط و یا حیاط گره خورده است، اما آن را تنها یکی از بسیاری از شخصیت های است که ...

مشاهده لینک اصلی
Καταρχάς, δηλώνω με πάσα ειλικρίνεια ότι είναι το μοναδικό βιβλίο το οποίο μόλις το τελείωσα το ξαναέπιασα εξ αρχής για μια δεύτερη ανάγνωση.

Όχι επειδή με δυσκόλεψε ή μου φάνηκε ακατανόητο και μπερδεμένο, απεναντίας, διότι ήθελα να ξανακούσω τους θορύβους του και τις φωνές του.
Να με σκοτώσουν τα μουρμουρητά και οι λέξεις σιωπής. Ήθελα να ξαναπάω εκεί που θα ένιωθα και πάλι πιο κοντά τη φωνή των αναμνήσεων απο αυτή του θανάτου σαν νοσταλγική ανατριχίλα.
Αν βέβαια ο θάνατος είχε ποτέ φωνή.

Κατά δεύτερον,με γοήτευσε η Κομάλα και ήθελα να την ξαναζήσω για να μου υπενθυμίσει την απουσία της, την καταδίκη της και παράλληλα να μου ξαναπεί πως είμαι καταδικασμένη σε θάνατο, σε έναν θάνατο που γίνεται μύθος,λέξη, ζωή.

Αυτό το αριστούργημα ήταν ο πιο γοητευτικός, ο πιο αξιοθαύμαστος αποπροσανατολισμός των αισθήσεων σε κάθε πέρασμα του.

Ακολουθούσα τα ίχνη που χάραζε ο συγγραφέας και μπαινόβγαινα σε όνειρα και ξυπνήματα, σε παρελθόν και παρόν, σε ψυχές νεκρών που αμάρτησαν και αφηγούνται τη ζωή και σε ψυχές που δεν εμφανίστηκαν ποτέ διότι κατάφεραν να λυτρωθούν.

Τίποτα στην λογοτεχνία δεν κατάφερε να με προετοιμάσει ώστε να δεχτώ και να αφομοιώσω χωρίς δέος αυτό το μυθιστόρημα
του Μεξικανού μύστη Χουάν Ρούλφο.

Αυτός ο γητευτής αληθινών παραισθήσεων δεν χρησιμοποιεί καμία απο τις συνηθισμένες τεχνικές γραφής για να ενισχύσει το έργο του.
Επιφανειακά στερείται δομής μα στην ουσία είναι απόλυτα δομημένο με σιωπές, χρονικές εναλλαγές,σπειρώματα άχρονων σκηνών και αφήγηση μεταξύ πρώτου και τρίτου προσώπου.

Γεγονότα που κόβονται και κινούνται αβίαστα απο τη μια κατάρα στην επόμενη στοιχειωμένη θέση,
χωρίς να είναι επιτηδευμένα παρανοϊκό ή αφηρημένο και ασαφές.
Πόσο τρομακτικό είναι το στυλ γραφής του μπορείς μόνο να το νιώσεις.
Σκιερό, απόκοσμο, νεκρό μα ολοζώντανο, θαμμένο βαθιά στη συνείδηση να γεμίζει την ψυχή σήψη και χώμα απο την ταφή της ενώ παράλληλα να σου δίνει το πιο ηδονικό και υποβλητικό φιλί ζωής απο έναν αξεπέραστο αιώνιο έρωτα.
Ο αντίκτυπος αυτής της γραφής δεν μπορεί να υπερκεραστεί απο κανέναν μαγικό ρεαλισμό.

Δεν θα αναφέρω λεπτομέρειες σχετικά με την πλοκή. Υπάρχουν εκτεταμένες κριτικές καθώς και το οπισθόφυλλο του ίδιου του βιβλίου που είναι άριστα κατατοπιστικά.

Θα διαφωνήσω μόνο σε ένα σημείο,προσωπικά δεν αντιλήφθηκα χρονικές ή αφηγηματικές μεταβάσεις ανάμεσα σε ζωντανούς και νεκρούς.
Σύμφωνα με τη δική μου αντιληπτική ικανότητα αυτό το μοναδικό έργο απαιτεί μια αποσπασματική συναισθηματική ωριμότητα και μια όχι απαραίτητη ιστορική γνώση αφού η ουσία είναι αλλού.

Το «Πέδρο Πάραμο» ειναι μια ιστορία φαντασμάτων. Μια αφηγηματική μαγεία καταραμένων και ευλογημένων ψυχών, που λέγεται απο φαντάσματα σε φαντάσματα σε μια πεμπτουσία ερημιάς, κενού, λάσπης, βροχής, εγκατάλειψης.
Στην πεμπτουσία της κόλασης.
Το κακό, το χάος, η βία, η λαγνεία, η διαφθορά, η επανάσταση, η καθολικότητα της θρησκείας, το πεπρωμένο.
Όλα αυτά συμβαίνουν και εξιστορούνται ή συνέβησαν και τιμωρούνται στην νεκρή, καταραμένα σιωπηλή πόλη.
Μια πόλη που κατοικείται απο ψυχές τιμωρημένες σε μορφές αιώνιων φαντασμάτων του παρόντος και σε διοχετεύσεις αφήγησης απο τις ψυχές που δεν έχουν φάντασμα- όχι απο ζωντανούς.
Αυτές έφυγαν σε ενα νοητικό και πνευματικό κενό και τους λείπει η γραμμική εξιστόρηση ή η επανάληψη του παρελθόντος.
Μια τεράστια τραγωδία σε ελάχιστες σελίδες ανάγνωσης.
Η Κομάλα- κόλαση είναι χωριό των πεθαμένων. Ο ήρωας μας ο ίδιος είναι νεκρός...οι πρόγονοι του νεκροί, το ίδιο το χωριό νεκρό πράγματι, η ίδια η ζωή μπορεί και είναι νεκρή.

Ένα ικρίωμα θανάτου αυτό το μυθιστόρημα πάνω στο οποίο θα μπορούσαν να γραφτούν εκατοντάδες έργα τέχνης για τη ζωή!!

Καλή ανάγνωση.
Πολλούς ασπασμούς.

مشاهده لینک اصلی
â € ~ خورشید غرق شدن بیش از همه چیز، به آنها شکل یک بار دیگر. زمین ویران شده و استریل در برابر او قرار دارد. \"Passages of Juan Rulfoâ € ™ s exquisite â € ~Pedro Pâramamoâ € ™ که من می خواهم برش و آویزان بر روی دیوار من مانند یک نقاشی ارزشمند وجود دارد. از آنجا که این همان چیزی است که این رمان است، نقاشی صرفا زیبای سورئالیستی مکزیک جهنمی که در آن کلمات عبارتند از brushstrokes و عجیب و غریب، تنوع روحانی رنگ پریده است. داستان کوتاه Rulfo یک شاهکار کامل است، و پیشگام واقع گرایی جادویی - یک تورم چرخشی تاریک از سورئالیسم و ​​وحشت است که هر دو ساده و بی وزن است، اما سنگین مانند یک گناه غیر قابل تحمیل به قلب و روح خوانندگان است. شب ها در اینجا پر از ارواح هستند. شما باید تمام ارواح را که از خیابان عبور می کنند را ببینید. به محض اینکه تاریک می شوند، شروع به بیرون می کنند. هیچکس دوست ندارد آنها را ببیند بسیاری از آنها و نیز تعداد اندکی از ما وجود دارند که ما حتی دیگر تلاش خود را برای دعا برای آنها انجام نمی دهیم تا از خالص سازی آنها کمک بگیریم. ما دعاهای کافی برای رفتن به اطراف نداریم ... | گناهان ما در بالای آنها وجود دارد. هیچ یک از ما هنوز زندگی می کنیم و در فضل خداوند است. ما نمیتوانیم چشمانمان را بالا بیاوریم، زیرا آنها با شرم پر می شوند.\nهنگامی که خوان Preciado مادرم را به خانه خود از Comala به پدرش می فرستد، مرگ و میانه های طولانی و از بین بردن یک مرد، پدرو پرهامو، او شهر پوسیدگی و پوسیدگی پر از ارواح را می یابد ، هر دو شکل و معنای واقعی کلمه. این محل لعنت کامل است، جایی که گناهان یک خانواده چنان قوی هستند که دستهای خونریزی شده خود را از بین می برند و روحهای جاودانۀ همه کسانی را که با آنها روبرو می شوند، لرزاند، و پس از گذشت یک پیروزی از ارواح خسته و خشمگین که برای همیشه محکوم شده اند در خانه های جهنم زندگی می کنند هیچ چیز لذت بخش نیست - به غیر از شعر شدید و شگفت انگیز از واژه های Rulfoâ € \"در تاریخ Comala، شهر بارور شده توسط لیست گناهان تا مدت طولانی و تاریک که حتی نفس نفس نفس میتونه از vortex vile فرار کنه زندگی سخت است. تنها چیزی که شما را در حال رفتن می گذارد، این امید است که وقتی شما می میرید، از این کویل مرگبار بیرون می آید؛ اما زمانی که آنها یک درب را برای شما بسته اند و تنها کسی که باز شده است، درب در جهنم است، شما بهتر از آن نیست که به دنیا بیاید.\nاین چشم انداز خشونت آمیز و جنجالی یک پرتره فراموش نشدنی از مکزیک Rulfo را به تصویر می کشد، ابدی مفهوم خود را به ابعاد شگفت انگیز اسطوره بسته می کند. رمان کوچک به عنوان یک داستان خواب که به معنای ایجاد اخلاق خوب در کودکان از طریق ترس است، در حالی که هنوز ذهن خود را با مرحله فزاینده ای که در اثر فروپاشی، ساختمان های غول پیکر و فانتوم های محکوم شده پر شده است، به چشم می خورد. سبک او فوق العاده است، به شدت مبادله بین گذشته و حال، شخصیت به شخصیت، همه به منظور ساخت یک مونتاژ جنون و لعنت. کتاب رولفس به راحتی قابل هضم در یک نشست یا دو، اما تغذیه (و یا چسبیده مانند انگیزه شما برای یک ابدیت روح ادبی شماست. سورئالیسم خیره کننده همراه با یک پروزه ساده اما در عین حال قوی این کلاسیک فراموش نشدنی را ایجاد می کند و یکی از آن ها که از اولین چاپ آن الهام بخش بسیاری از نویسندگان بزرگ است. پرتره جهنمی از جامعه، درخشش شامل رویدادهای سیاسی برای کمک به نشان دادن تصویر منفور از تاریکی از تاریخ مکزیک، Rulfo خود و میهن خود را به اسطوره و افسانه immortalizes. باید خواندن داشته باشد که شما را مانند طیف های رنگارنگ که صدای آنها در خیابان های کمال برای همیشه رایج است تحریک می کند. 5.5 / 5. این شهر با انعکاس پر شده است. آنها مانند آنها پشت دیوارها و یا زیر سنگ قبرها گرفتار شدند. هنگامی که شما راه می روید احساس می کنید مانند دیگران پشت سر شما، قدم زدن در راه است. شما می شنوید زنگ زده. و مردم می خندند خنده که برای تلفن های موبایل استفاده می شود و صدای سالها از بین میرود. «Gabriel GarcÃaa MÃrrêze، که یک بار در مورد رولفو رمان« من می توانم تمام کتاب، به جلو و عقب را می خوانم »(کشف پدرو پرهامو )، اعتبار این کتاب را به عنوان یک وکالت اصلی الهام بخش در نام تجاری خود را از â € ~ realistic مماس.

مشاهده لینک اصلی
خواندن دوم به طرز شگفتآیزی برای این داستان متراکم و چند لايه قابل خواندن است. یک مرد جوان به دنبال مادرانش می میرد که مایل به بازگشت به روستای تولدش هستند و پدرو پرهامو، پدر جوان جوان، برای ترک خانواده اش پرداخت می کند. آنچه در ادامه می آید، چیزی شبیه به دانته به جهنم است، به عنوان مرد جوان، خوان Preciado و ویرجیل او، یک راننده جادوگر به نام Abundio - همچنین یک پسر از پرامو - راه خود را به راه طولانی به روستا . روستای جوانان مادران در حال حاضر یک شهر روحانی است که در آن زندگان و مردگان به صورت آزاد ملاقات می کنند. آنچه که ما می توانیم فعل فعلی نامید، صدای اول شخص خوان پرسیادو است. به طرز عجیب و غریب، پس از آن، پروس به زودی یک روایت شخص ثالث در روستای قدیمی روستائیان تبدیل خواهد شد. پرهاموس گروهی از دزدانی است که می خواهند آنچه را که می خواهند، از جمله زنان جوان انجام دهند، که همیشه غیر قابل شکرگذاری را از دست داده اند. هنگامی که ما به صدای شخص ثالث تغییر کردیم و چند بار به عقب برگردیم، شروع به دریافت تعدادی از صداهای اول شخص از کسانی که در آن زمان در روستا زندگی می کردند. اما اجازه ندهید که این کار را بکنید، به رغم صدای چندگانه و چند لمس سورئالیسم، این کتاب ها برای کسانی که به دقت مطالعه می کنند دشوار نیست. (سوزان سونتاگ متن را با کمی تجلیل و توضیح اینکه چگونه پدرو پرهامو از نویسندگان آمریکای لاتین محسوب می شود، معرفی می کند.) من فکر می کنم دنباله ی مورد علاقه من این است که کسانی که در قبرستان دفن شده اند گوش دادن به یکدیگر و اظهار نظر در مورد آنچه گفته می شود! به طور سطحی، این نمایشنامه به نزد ماچادو داسیسس نزدیک است و خاطرات پس از مرگ از کوبا است، اما کمدی عجیب و غریب در مقایسه با این قطعه از gravitas عمیق است. از دست ندهید

مشاهده لینک اصلی
پانورامای کامل متشکل از خلق و خوی \u0026 amp؛ فضا،Pedro Paramo @ به شدت توسط Mario Vargas Llosa درLetters خود به یک رمان نو جوان @ a.k.a توصیه شد و نويسندگان شاعرانی دارند. باید بگویم که ابتدا با اسپانیایی مشکل داشتم؛ آن را به من طولانی تر از کتاب من کوتاه تر از من در نظر گرفته شده است. نقاشی های مختلف با یکدیگر ترکیب می شوند تا بدن انسان مرد وحشیانه، زنبوران وحشیانه، بانوی سادیلی، پدرو پرامو (مثل POV های مختلف در خانم Dalloway برای توصیف و تجسم شخصیت واقعی) گرد هم آیند. مطمئنا یک ورزش در سبک است. همانند صحنه ای که Hichcocks معروف @ Psycho @ Dusia قرار دارد که در آن شخصیت او در نهایت به داستان او نزدیک شده است، این یک صدایی است که از فراز قبر صحبت می کند. در انتها، تمام حروف، رنگ ها و احساسات مختلف، \u0026 amp؛ تصور می شود که ارواح مختلف شهر شهادت نابینا همه می گویند. این مجموعه ای از صداها و داستان های مختلف، تجربه های مختلف در طول زمان، از طریق زندگی و \u0026 amp؛ مرگ. معتبر \u0026 amp؛ فوق العاده منحصر به فرد است.

مشاهده لینک اصلی
دسته بندی های مرتبط با - کتاب پدرو پارامو


#ادبیات داستانی - #داستان درام - #ادبیات رئالیسم جادویی - #ادبیات کلاسیک - #ادبیات مکزیک - #دهه 1950 میلادی - #برترین کتاب های تاریخ انجمن کتاب نروژ -
#انتشارات آفرینگان - #خوان رولفو - #احمد گلشیری
کتاب های مرتبط با - کتاب پدرو پارامو


 کتاب مالون می میرد
 کتاب در جست و جوی زمان از دست رفته
 کتاب به سوی فانوس دریایی
 کتاب زوربای یونانی
 کتاب کلاغ و اشعار دیگر
 کتاب آوازهای کولی